جمشيد خطيبي درباره جو منفي عليه تبريزي ‌ها بعد از بازي اين تيم مقابل پرسپوليس و اتفاقي كه براي علي دايي رخ داد، خاطرنشان كرد: هيچ جو منفي عليه تبريزي ها وجود ندارد و اين جوسازي پرسپوليسي هاست تا در تهران بتوانند ما را ببرند.

وي گفت: در مورد ضربه اي كه به دايي وارد شده معتقدم چنين اتفاقي رخ نداده است. در جايگاهي كه گفته مي شود علي دايي مضروب شده عوامل اجرايي بازي حضور دارند و از سوي ديگر اتوبوس حامل بازيكنان، خبرنگاران حضور دارند و امكان ندارد كسي بتواند وارد اين جايگاه شود. ضمن اينكه تيم ما و هوادارانمان 20 دقيقه زودتر از پرسپوليس ورزشگاه را ترك كردند.

مديرعامل باشگاه دسته يكي گسترش فولاد عنوان كرد: نمي دانم چرا چنين مسئله اي اين قدر بزرگ شده و روي آن بحث مي كنند؟ با وجود همه اين جوسازي ها در تهران پرسپوليس را شكست مي دهيم. در تبريز مقابل اين تيم بازي خوبي انجام داديم در حالي كه بازيكنان پرسپوليس هيچي نبودند و خواهيد ديد كه تيم گسترش فولاد در تهران بازي بهتري انجام مي دهد.
وي در مورد حضور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه آزادي گفت: هواداران پرسپوليس هر چقدر هم زياد باشند، قرار نيست جاي بازيكنان بازي كنند.

خطيبي در خصوص پيغام هايي كه هواداران پرسپوليس در سايت اين باشگاه بابت خبر مضروب شدن علي دايي گذاشته و فرهنگ هواداران تبريزي را مورد انتقاد قرار داده اند، اظهار داشت: فرهنگ تبريزي ها جاي خودش را دارد و در تاريخ ماندگار است و با حرف اين افراد مسئولان فدراسيون با ما برخورد نمي كنند.

مديرعامل گسترش فولاد در خصوص شعار " دايي بي غيرت " در ورزشگاه يادگار امام، عنوان كرد: چنين شعاري عليه دايي داده نشد و من نشنيدم. پرسپوليس چون ضد فوتبال بازي مي كرد تماشاگران شعار " دايي ضد فوتبال " را سر داده بودند. اين مسائل در فوتبال طبيعي است. چطور در تهران به داوران فحاشي مي شود كسي چيزي نمي گويد؟