كريمي: من و دايي بايد پشت هم باشيم

بازيکن تيم فوتبال استيل آذين از بازگشت علي دايي به پرسپوليس حمايت کرد و گفت: من و علي دايي بايد هميشه پشت هم باشيم.


    علي کريمي پس از تساوي استيل آذين برابر پاس گفت: ما از دو بازي نيم فصل دوم چهار امتياز بدست آورديم که نتيجه خوبي است. به‌نظرم تساوي مقابل تيم خوب پاس در همدان نتيجه مطلوبي است و اميدوارم همين روند را ادامه دهيم چون فاصله تيم‌هاي انتهاي جدول با تيم‌هاي ميانه جدول خيلي نيست.
وي در خصوص بازگشت علي دايي به پرسپوليس گفت: من فکر مي‌کنم آقاي کاشاني بهترين تصميم را گرفت چراکه هيچکس بهتر از دايي نمي‌تواند پرسپوليس را از اين وضعيت خارج کند. به هر حال برد و باخت در فوتبال هميشه وجود داشته و قرار نيست يک تيم مدام ببازد.
کريمي افزود: اگر مربي ديگري مي‌آمد تا مي‌خواست با تيم آشنا شود ليگ تمام مي‌شد. دايي اين شجاعت و حرفه‌اي گري را داشت که استعفا کند اما معتقدم آقاي کاشاني درايت به خرج دادند و با اين استعفا مخالفت کردند.
کريمي در پاسخ به اين سوال که بنظر مي‌رسد اختلاف‌هاي او با دايي تمام شده گفت: اگر اختلاف سليقه‌اي بوده مربوط به گذشته‌ها بوده و بنظرم من و دايي بايد هميشه پشت هم باشيم تا باعث سوء استفاده بعضي‌ها نشود. اميدوارم پرسپوليس به روزهاي خوبش برگردد.

 

دايي: آنهايي كه سرعت قطار پرسپوليس را بگيرند پياده مي‌شوند

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: آنهايي که باعث کندي حرکت ما شوند، جايي در قطار ما ندارند.


    علي دايي پس از حضور در تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفتن من به خاطر اين بود که فکر کردم باعث مي‌شوم تا پرسپوليس موفق تر شود و فشارهاي بيروني به اين تيم کمتر شود به خاطر همين پرسپوليس را ترک کردم، اما همه چيز تمام شد و برگشتم که با تلاش همه دوباره به پرسپوليس کمک کنم.
وي افزود: يک روز در پرسپوليس نبودم حدود 150 پيامک به من زده شده که به اين تيم برگردم شايد 2 تا 3 مورد مخالف بازگشت من بودند اما 99 درصد به من مي‌گفتند برگردد.
دايي ادامه داد: يک روز بيرون از پرسپوليس بودم اما هر فردي من را در خيابان ديد به من گفت برگرد و ماموريتت را تمام کن. وقتي ديدم بچه‌ها هم مي‌خواهند من برگردم، برگشتم تا کمک کنم.
وي خاطرنشان کرد: برگشتم تا پرسپوليس را درست کنم. دست تمام هواداران واقعي پرسپوليس را مي‌بوسم

   وي همچنين در خصوص کم کاري برخي از بازيکنان گفت: شايد برخي نخواهند صددرصد توان خود را بگذارند که به آنها اين اجازه را نمي‌دهم. روي دلم دست گذاشتم و به خودم فکر نکردم و دوباره به پرسپوليس برگشتم. از اين به بعد کساني داخل زمين مي‌روند که خودشان را ثابت کنند. حتي شده با تيم جوانان هم وارد زمين مي‌شوم اما به کم کارها ميدان نمي دهم.
دايي تاکيد کرد: باور کنيد نمي‌خواستم بيايم اما متوجه شدم عوامل بيروني خوشحال مي‌شوند. نمي‌خواهم اسم ببرم، اما صحبت‌هاي که شد که ترسيدم پرسپوليس ضربه بخورد. به خاطر همين برگشتم و همه چيز را از نو شروع کردم. آماده‌ام تا با عشق و علاقه کار کنم.
و با بيان اين مطلب که قطار پرسپوليس به حرکت ادامه مي دهد و هر کسي ساز مخالف بزند جايي در اين قطار ندارد،‌ تاکيد کرد: براي آنهايي که با ما هم‌قطار نباشند، فکر ديگري مي‌کنيم تا پرسپوليسي بسازيم که هواداران واقعي ما لذت ببرند.
دايي در خصوص حمايت‌ها براي بازگشتش گفت: با کاشاني و بازيکنان پرسپوليس حرف‌هاي بسيار خوبي زدم. خوشبختانه ديدم آنها دلشان با من است و من هم قبول کردم بيايم. متاسفانه امروز روزنامه نخواندم اما هر کس که به من لطف کرد دستش درد نکند و انشا الله زحماتشان را جبران کنم. من آمده ام تا اثبات کنم حق و حقانيت چيست. شايد تا الان کارهاي اشتباهي کرده باشم اما متوجه شده‌ام و ديگر اين اشتباهات تکرار نمي‌شود.
دايي در جواب سوالي که آيا فکر مي‌کنيد بازگشت شيث رضايي اشتباه بزرگ شما بود گفت: من به شخص کاري ندارم و حرف نمي‌زنم. مردم و طرفداران از من خواستند تا شيث برگردد. او کار نابخشودني نکرد تا من او را نبخشم. اشتباه خودش را قبول کرد و برگشت. خيلي از چيزها را بايد مي‌فهميد که اميدوارم فهميده باشد.وي تاکيد کرد: هر فردي از اين به بعد باعث کندي حرکت قطار ما شود کنار مي‌رود. از اين به بعد پاي روي دلم مي‌گذارم و حرفه‌اي تر از گذشته فکر مي‌کنم. سه تا چهار نفر هستند که دلشان آنطور که بايد با پرسپوليس نيست. انشا الله آنها را هم وارد قطار خودمان مي‌کنيم.
دايي گفت: حرمت امثال من و علي دايي با اين چيزها خراب نمي‌شود. من حرمت خودم را از اين بازي‌ها به دست نياورده‌ام که از دست بدهم. حرمت دايي را خدا داده و فقط او مي‌تواند از من بگيرد. شما بازي با مکزيک را فراموش کرديد که چه اتفاقي افتاد؟ مسائلي بود که دوست ندارم در مورد آن حرف بزنم من مطمئن هستم خدا من را دوست دارد چون امتحاني که داده‌ام بسيار سربلند بود و روسفيد هستم. 
وی افزود: وقتي بازيکنان حرف‌هاي من را گوش نمي‌دهند،‌ خود بايد لخت بشوم و گل بزنم؟ وقتي که داور 2 پنالتي ما را نمي‌گيرد من بايد سوت را بگيرم داوري کنم؟
وي در پايان صحبتش ضمن کمک خواستن از خبرنگاران براي ثابت کردن حق و حقانيت تاکيد کرد: نمي‌گويم فقط در مورد من خوب بنويسيد. شما فکر مي‌کنيد اگر با بازيکنان جوان و اميد پرسپوليس مقابل صبا قرار مي‌گرفتيم 4 گل از اين تيم مي‌خورديم؟ واقعا اين طور نمي‌شد.
دايي تصريح کرد: دستم را پيش هر فردي دراز نمي‌کنم چون ياد گرفته‌ام و دوست دارم سالم زندگي کنم، چون فوتبالي هستم و درد اين رشته را کشيده‌ام. بدانيد با آمدن من دست خيلي‌ها در باشگاه پرسپوليس بريده شد که مي‌خواستند به اين تيم بازيکن بدهند. از هواداران مي‌خواهم عاشقانه اين تيم را حمايت کنند تا همه دست به دست هم دهيم و تيم را بسازيم.

 

 

علي‌عسگر: تيم با بازگشت دايي روحيه دوباره گرفت

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با بازگشت دايي، تمام بازيکنان روحيه دوباره گرفتند.
حميدرضا علي‌عسگر اظهار داشت: در ديدار برابر صبا کارت زرد بي‌خودي گرفتم و بازي برابر سايپا را از دست دادم. در مسابقه برابر صبا، داور خطاي پنالتي روي من را اعلام نکرد.

 مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص بازگشت علي دايي خاطرنشان ساخت: خدا را شکر مي‌کنم اين اتفاق افتاد. همه از رفتن او ناراحت بوديم؛ اما با بازگشت وي، تيم روحيه دوباره گرفته است.
علي‌عسگر در مورد بازي برابر ساپيا گفت: من که نمي‌توانم در اين مسابقه تيمم را همراهي کنم؛ اما فکر مي‌کنم بازيکنان با تمام توان و براي پيروزي، برابر شاگردان مايلي‌کهن به ميدان خواهند رفت.

 

دايي به بازيكنان پرسپوليس بله گفت

سرمربي مستعفي پرسپوليس پس از ديدار با بازيکنان، به اين تيم بازگشت.


   پس از جلسه روز گذشته بازيکنان پرسپوليس با حبيب کاشاني، امروز بازيکنان و مسئولان باشگاه در غياب حبيب کاشاني که به ديدار بن همام و سعيدلو رفته بود، به منزل علي دايي رفتند و پس از گفت‌وگويي تقريبا دو ساعته او را متقاعد کردند که به پرسپوليس بازگردد.
علي دايي هم موافقتش را براي بازگشت به پرسپوليس رسما اعلام کرد و ساعت 14:30 امروز در تمرين پرسپوليس حضور پيدا خواهد کرد.
بازيکنان و کادر فني دسته‌گل و شيريني براي دايي بردند.

 

كاشاني: بايد پرسپوليس متفاوتي بسازيم

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: خوشحالم که دوباره دايي بازگشت اما همه بايد ياد بگيرند که ديگر حق اشتباه ندارند و بايد پرسپوليس متفاوتي بسازيم.


   حبيب کاشاني پس از بازگشت علي دايي به تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: پس از جلسه ديروز به اين جمع بندي رسيديم که با تمام توان از دايي حمايت کنيم چون دايي از روز اول با اين تيم بوده، تيم را بسته و تمرين داده است.
وي افزود: سعي کردم به دور از جلسه ديروز نظرات برخي بازيکنان و حتي کارشناسان را بدانم که همه نظرات بر اين بود که در اين مقطع علي دايي بهترين گزينه براي ما است. اميدوارم ديگر پرسپوليسي‌ها اشتباه نکنند تا قدر اين اسطوره خوب کشورمان را بدانيم.
کاشاني در خصوص ديدار امروز پرسپوليسي‌ها با علي دايي گفت: روز گذشته و صبح امروز بارها با علي دايي صحبت کردم. متاسفانه صبح امروز نتوانستم همراه با سايرين به منزل او بروم اما همه پرسپوليسي‌ها ابتدا براي ديدن و تبريک به دايي به دليل تولد فرزندش و سپس درخواست براي بازگشت به تيم نزد دايي رفتند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: در حرف‌هايم به دايي گفتم شايد برخي افراد هستند که از نعمت پدر محروم هستند اما با برد پرسپوليس هميشه شاد و خوشحال مي‌شود و به عشق اين تيم به ورزشگاه آزادي مي‌آيند پس بايد همه به هم کمک کنيم تا شرايط درست شود. ابتدا بايد با نتايج خوب مثل اول فصل دوباره به بالاي جدول برگرديم و سپس بازيکنان ما با خود باوري بيشتر و انجام دستورات دقيق کادر فني و دايي پرسپوليسي متفاوت بسازند.
وي خاطرنشان کرد: تنها دغدغه ما هواداران هستند که انشاالله با آمدن دايي و شرايطي که به وجود آمده آنها منت مي‌گذارند و ما را حمايت مي‌کنند تا بتوانيم براي رسيدن به هدفمان راحت‌تر وارد ميدان شويم.

 

 

برگزاري تمرين پرسپوليس با حضور دايي

سرمربي مستعفي تيم فوتبال پرسپوليس در تمرينات شرکت کرد.


  علي دايي که با پا درمياني بازيکنان، کادر فني و مسئولان باشگاه پرسپوليس صبح امروز رسما از استعفاي خود صرف نظر کرد دقايقي قبل در ميان استقبال حدود 30 هوادار و ليدر پرسپوليس به تمرين اين تيم بازگشت و با استقبال بازيکنان مواجه شد.
دايي ابتدا در جلسه نيم ساعته با بازيکنان شرکت کرد و با چهره‌اي خندان و تشکر از هواداراني که از او حمايت کردند به رختکن رفت.
حضور دايي در تمرين پرسپوليس باعث شد يک رأس گوسفند زير پاي علي دايي قرباني شود.
اخبار تکميلي متعاقبا ارسال مي‌‌شود.

 

اعلام برنامه كامل ليگ قهرمانان آسيا

با اعلام زمان برگزاري مسابقات مرحله گروهي، احتمال دارد تيم‌هاي ايراني با صعود به مرحله يک هشتم با يکديگر روبرو شوند.


   پس از انجام مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان 2011 آسيا زمان و مکان ديدارهاي نمايندگان ايران در مسابقات مشخص شد.

برنامه بازي‌ها به شرح زير است:

*هفته اول
استقلال تهران و تيم برنده بازي پلي آف در روز دهم اسفند ( تيم پلي آف پس از ديدار الاتحاد سوريه و السد قطر و برنده اين مسابقه با دمپوي هند انتخاب و معرفي مي‌شود.)

الهلال عربستان و سپاهان اصفهان در روز يازدهم اسفند

الاتحاد عربستان و پرسپوليس در روز يازدهم اسفند

ذوب آهن اصفهان و الامارات امارات در روز يازدهم اسفند

*هفته دوم

سپاهان اصفهان و الجزيره امارات در روز بيست و چهارم اسفند

النصر عربستان و استقلال تهران در روز بيست و چهارم اسفند

پرسپوليس و الوحده امارات در روز بيست و پنجم اسفند

الشباب عربستان و ذوب آهن اصفهان در روز بيست و پنجم اسفند

*هفته سوم

سپاهان اصفهان و الغرافه قطر در روز شانزدهم فروردين 90

بنيادکار ازبکستان و پرسپوليس در روز شانزدهم فروردين 90

استقلال تهران- پاختاکور ازبکستان در روز هفدهم فروردين 90

الريان قطر و ذوب آهن اصفهان در روز هفدهم فروردين 90

*هفته چهارم

پاختاکور ازبکستان و استقلال تهران در روز سي ام فروردين 90

ذوب آهن اصفهان و الريان قطر در روز سي ام فروردين 90

پرسپوليس و بنيادکار ازبکستان در روز سي و يکم فروردين 90

الغرافه قطر و سپاهان اصفهان در روز سي و يکم فروردين 90

*هفته پنجم

پرسپوليس و الاتحاد عربستان در روز سيزدهم ارديبهشت 90

الامارات امارات و ذوب آهن اصفهان در روز سيزدهم ارديبهشت 90

سپاهان اصفهان و لهلال عربستان در روز چهاردهم ارديبهشت سال 90

برنده پلي آف غرب و استقلال تهران در روز چهاردهم ارديبهشت سال 90

*هفته ششم

الوحده امارات و پرسپوليس در روز بيستم ارديبهشت سال 90

ذوب آهن اصفهان و الشباب عربستان در روز بيستم ارديبهشت سال 90

استقلال تهران و النصر عربستان در روز بيست ويکم ارديبهشت سال 90

الجزيره امارات و سپاهان در روز بيست ويکم ارديبهشت سال 90

زمان مسابقات مرحله يک هشتم نهايي:

*روز سوم خرداد سال 90:

تيم اول گروه A و تيم دوم گروه C

تيم اول گروه C و تيم دوم گروه A

*روز چهارم خرداد سال 90:

تيم اول گروه B- تيم دوم گروه D

تيم اول گروه D- تيم دوم گروه B

 

بررسي حريفان پرسپوليس در گروه C ليگ قهرمانان

تيم پرسپوليس در فصل 2011 ليگ قهرمانان آسيا سومين حضور خود در اين مسابقات را تجربه مي کند و بر خلاف دو دوره قبلي در سخت ترين گروه ممکن قرار گرفته است. اين گروهي است که ذوب آهن فصل گذشته در ان حضور داشت و با کنار زدن حريفان نامدار خود تا فينال نيز پيش رفت.


  *الاتحاد عربستان: قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر صدرنشین لیگ عربستان است و با مانوئل خوزه سرمربی پرتغالی خود نتایج خوبی کسب کرده است. الاتحاد فصل گذشته نایب قهرمان لیگ عربستان شد. ببرهای جده در حال حاضر بهترین بازیکنان عربستان را در اختیار دارند که محمد نور سرشناس ترین آنهاست و بازوبند کاپیتانی الاتحاد بر بازوی او بسته می شود. عبدالمالک ضیا از الجزایر، خورخه پائولو  و نونو آسیس از پرتغال و احمد حدید از عمان بازیکنان خارجی الاتحاد هستند.

*بنیادکار ازبکستان: بهترین تیم حال حاضر آسیا در حالی با پرسپولیس روبرو خواهد شد که دیگر خبری از ریوالدو و فیلیپه اسکولاری در این تیم نخواهد بود.  قهرمان 3 سال اخیر لیگ ازبکستان در حال حاضر با میرجلال کاسیموف به عنوان سرمربی فعالیت می کند و در فصل تازه پایان یافته نیز قهرمان لیگ و جام حذفی ازبکستان شد. در آخرین لیست تیم ملی ازبکستان 7 بازیکن از بنیادکار حضور دارند. ایگناتی نستوراف، انور غفوراف، عزیز حیدراف، ویکتور کارپنکو، تیمور کاپادزه از جمله سرشناس ترین بازیکنان این تیم هستند. قوچقلی قوچقولیف از ترکمنستان، الکساندر کوالیف از قزاقستان و بویان کالویچ از مونته نگرو نیز بازیکنان خارجی بنیادکار هستند. بنیادکار سابقه حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را نیز دارد.

*الوحده امارات:  قهرمان فصل قبل امارات، فردا در مسابقات جام باشگاههای جهان به میدان می رود. الوحده سابقه 5 دوره حضور در لیگ قهرمانان را دارد و تا مرحله نیمه نهایی نیز در سال 2007 پیش رفت که در آنجا مغلوب سپاهان شد. جوزف هیکرزبرگر اتریشی هدایت این تیم را بر عهده دارد و چند ملی پوش اماراتی از جمله اسماعیل مطر در این تیم بازی می کنند. الوحده 3 بازیکن برزیلی نیز در ترکیب خود دارد که فرناندو بایانو، مارسیو رودریگوئز و هوگو انریکه نام دارند. الوحده در حال حاضر در لیگ امارات در رده چهارم قرار دارد.

 

گزارش تمرين امروز پرسپوليس

با تشخيص کادر فني تمرين امروز پرسپوليس پشت درب‌هاي بسته برگزار شد.

 

 

  


  باوجود حضور هواداران و خبرنگاران تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 15 پشت درهاي بسته برگزار شد و آنها اجازه ورود به ورزشگاه درفشي‌فر را نداشت.
در تمرين امروز مرتضي کرماني مقدم حضور داشت.

* تمرين فردا نيز پشت دربهاي بسته برگزار مي‌شود.

* اين تيم با 20 بازيکن بعداز ظهر روز چهارشنبه براي ديدار مقابل تراکتورسازي تبريز راهي اين استان مي‌شود.

* مسئولان ورزشگاه درفشي‌فر اعلام کردند با درخواست کادر فني تمام تمرينات پرسپوليس 48 ساعت مانده به بازي‌هاي رسمي پشت در‌هاي بسته برگزار خواهد شد.

 

 

ليگ برتر فوتبال در تهران به دليل آلودگي هوا تعطيل نمي‌شود

مسابقات ليگ برتر فوتبال در تهران به دليل آلودگي هوا تعطيل نخواهد شد.


  ناصر شهبازي از مسئولان سازمان ليگ در مورد اينکه امکان دارد مسابقات هفته هجدهم ليگ برتر به دليل آلودگي هوا در تهران برگزار نشود گفت: تا اين لحظه هيچ دستور کتبي و يا شفاهي مبني بر تعطيلي مسابقات ليگ برتر در تهران نداشته‌ايم بنابراين بازي‌هاي هفته هجدهم ليگ برتر برگزار مي‌شود مگر آنکه در ساعات آينده دستوري از مقامات بالاتر در اين زمينه صادر شود.
شهبازي در مورد اينکه مقام بالاتر از سازمان ليگ چه نهادي است گفت: شوراي تامين استان، اداره کل تربيت بدني استان يا فدراسيون فوتبال مقام‌هاي بالاتر از ما هستند و در صورتيکه دستور بدهند بازي‌ها برگزار نمي‌شود که تا اين لحظه چنين دستوري صادر نشده است.

 

 

افتخاري: بازيهاي هفته هجدهم نبايد برگزار شود؛ ابلاغيه به سازمان ليگ ارسال شده است

کميته اضطرار آلودگي هواي تهران با توجه به افزايش ميزان آلودگي و وضعيت بحراني هواي اين شهر لغو ديدارهاي هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال در تهران را تصويب کرد.


  سیدرضا افتخاری عضو کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با اعلام این مطلب افزود: میزان آلودگی هوای تهران در وضعیت بحرانی قرار دارد و کمیته اضطرار در آخرین مصوبه خود برگزاری دیدارهای لیگ برتر در شهر تهران را لغو به زمان دیگری موکول کرد.

افتخاری اضافه کرد: با توجه به گزارش کارشناسان امر برگزاری مسابقه فوتبال با شرایط موجود آلودگی هوای تهران برای تماشاگران و بازیکنان بسیار زیان آور و خطرناک است و از همین رو برگزاری بازیهای لیگ در چنین شرایطی بحرانی صلاح نیست.

وی اضافه کرد: مصوبه کمیته اضطرار به سازمان لیگ برتر ابلاغ شده و نباید دیدارهای هفته هجدهم برگزارشود.

طبق برنامه ریزی سازمان لیگ دیدارهای هفته هجدهم قرار است طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.
 

گزارش تمرين امروز استقلال

برخي بازيکنان تيم فوتبال استقلال در حاشيه تمرين امروز معتقد بودند که گروهشان در ليگ قهرمانان آسيا سخت است.


  تمرين تيم استقلال امروز ساعت 15 در زمين نوبنياد آغاز شد.

* اعضاي کادرفني استقلال قبل از آغاز تمرين با يکديگر جلسه گذاشتند.

* فرهاد مجيدي قبل از آغاز کار براي دقايقي با کادرفني تيم خود به صحبت پرداخت.

* وحيد طالب لو به دليل بستري شدن در بيمارستان با اطلاع قبلي در محل تمرين حاضر نشده بود.

* بازيکنان استقلال مدام از قرعه کشي ليگ قهرمانان آسيا مي پرسيدند و برخي از آنها که از قرعه کشي مطلع بودند اعتقاد داشتند که بر خلاف نظر عده‌اي مبني بر ساده بودن گروه، کار سختي در ليگ قهرمانان آسيا دارند.

* محمد محمدي امروز پس از چند روز مصدوميت، تمرين کرد.

* امير حسين صادقي که با مصدوميت روبرو است، با لباس شخصي در محل تمرين حاضر شد و براي دقايقي با اعضاي تيم به صحبت پرداخت.

* مجيدي و سيد صالحي دور زمين به دويدن پرداختند و زودتر از سايرين نيز محل تمرين را ترک کردند.

* يکي از سوژه هاي تمرين شايعه تعطيلي فرداي تهران بود. بازيکنان استقلال که با مشکل تردد روزهاي زوج و فرد روبرو هستند پيگير اين خبر بودند.

* مظلومي بازيکنان استقلال را در يک قسمت زمين به دو گروه تقسيم کرد و فوتبال تحت فشار را در دستور کار قرار داد.

 

كاشاني: براي صعود نبايد از هيچ تيمي بترسيم

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط حساس ليگ قهرمانان آسيا اگر بخواهيم صعود کنيم، نبايد از هيچ تيمي بترسيم.


  حبيب کاشاني در خصوص قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: به نظر من در کنار تيم‌هايي مانند بنياد‌کار ازبکستان ، الاتحاد عربستان و الوحده امارات در گروه خوبي قرار گرفته و مي‌توانيم صعود کنيم.
وي افزود: قبول دارم نسبت به گروه‌هاي ديگر بر روي کاغذ کمي شرايط ما سخت‌تر به نظر مي رسد اما بايد در مراحل اول شرايط سخت را طي کنيم و به مراحل بالاتر صعود کنيم.
کاشاني ادامه داد: عليرغم سختي‌هايي که شما مي‌گوييد و نامگذاري گروه مرگ براي ما، نبايد براي صعود به مراحل بالاتر از هيچ تيمي بترسيم. به نظرم سه بازي اول ما در ليگ قهرمانان آسيا بسيار مهم است و شايد پس از اين بازي‌ها در مراحل بالاتر به تيم‌هاي آسانتري بخوريم. پس بهتر است در همين مرحله اول با تيم‌هاي قوي دست و پنجه نرم کنيم.
کاشاني در پايان خاطرنشان کرد: اميد ما در ليگ قهرمانان آسيا به حضور هواداران در بازي‌هايي است که ما ميزبان آن هستيم. اميدوارم هواداران با حضور در ورزشگاه يکصدهزار نفري آزادي در بازي‌هاي ما باعث دلگرمي بچه‌ها شوند تا در اين مسابقات حساس ناکام نباشيم.