
اسماعیل بیگی رئیس فعلی کانون مشوقان باشگاه پرسپولیس در وبلاگ سکوی سرخ علاوه بر انتشار تصاویری از دیدار پرسپولیس و فولادگستر تبریز، در مطلبی تحت عنوان اين بار نه شور ديديم، نه شعور، نوشت: ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز شبيه به يک کارگاه عمراني است که حتي در داخل ورزشگاه هم پر از سنگ و مصالح مختلف است و گويا تا يک نفر در زير باران اين سنگ ها کشته نشود مسئولين قصد ندارند فکري به حال امنيت تيم هاي ميهمان بکنند. اين تصاوير که توسط دوربين موبايل يکي از دوستان در کنار زمين شکار شده گوياي تيتري است که براي آن انتخاب کرده ام.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت 14:47 توسط رضا
|